FAQ
Syntegro is ultraflexibel, doordat het gebouwd is in een open source platform. Dit maakt het mogelijk om zeer eenvoudig een koppeling op te zetten met ERP-software, Outlook, BI-tools en andere software. De projectverantwoordelijken en experts van Syntegro zorgen voor de complete implementatie volgens de wensen en eisen van de klant.
Iedere organisatie heeft haar motieven, maar de meest voorkomende zijn:
- Correcte verloning; door een goede registratie kan de salarisadministratie een correct loon berekenen.
- Overzicht; medewerkers zien makkelijk hun planning, aantal verlofuren, overwerk, …
- Wetgeving; door het toepassen van de CAO en bedrijfsreglementen in het systeem, wordt de wet- en regelgeving voor 100% nageleefd.
- Tijdsbesparing; een compleet systeem vervangt tijdrovende en onpraktische Excel lijsten voor het bijhouden van vergoedingen, overwerk, …
Ga naar de google play store https://play.google.com/store/apps/details?id=be.syntegro.SynMobile of de apple app store https://itunes.apple.com/be/app/synmobile/id1173539248 en download de app op je gsm. Log in op je PC, ga naar gebruikersvoorkeuren – synmobile. Scan de QR code op je scherm met je gsm. Je gsm app is nu geactiveerd.
Het systeem van Syntegro werkt heel eenvoudig en duidelijk voor je medewerkers, zodat ze zelf hun uren en verlof kunnen ingeven, of zelfs onderling een dag ruilen met een collega. Ook de planning kan je als werkgever zo opstellen dat je rekening kan houden met de behoeften van je personeel. En alles blijft heel inzichtelijk in de app.
De koppeling kan werken in twee richtingen. DIt is afhankelijk van uw payroll provider:
- Uw payroll provider is het bronsysteem voor alle gegevens van medewerkers. Ze kunnen via een API doorgestuurd naar Syntegro.
- Op het einde van de periode worden alle gegevens - zoals gewerkte uren, overuren, vergoedingen - doorgestuurd naar uw payroll provider voor een correcte verloning.
We stellen een uitgebreid analyse-document op, waarmee we vrijwel direct een eerste implementatie uitvoeren. Bij oplevering leiden we een groep met key-users op die het systeem gaan gebruiken en testen. Als het nodig is, voeren we nog aanpassingen door en komt er een verdere automatisering van het systeem. De totale doorlooptijd is gemiddeld 3 tot 6 maanden.
Dankzij de volledig geïntegreerde planningsmodule kan je al je personeel op basis van competenties en beschikbaarheid inplannen. Naast vaste medewerkers kunnen ook uitzendkrachten gemakkelijk ingepland worden. Zo wordt over-en of onderbezetting en een tekort aan gekwalificeerd personeel verleden tijd.
Ja! De afgelopen twee jaar is thuiswerk de norm geweest, en ook flexibel werken is niet meer weg te denken. Nu wordt tijdsregistratie vaker ingezet om in complexe omstandigheden het overzicht te houden, en om medewerkers een kijk te geven in hun prestaties. Dit bevordert de transparantie rond werkuren en verlof, verhoogt de tevredenheid bij medewerkers en draagt dus bij tot je aantrekkelijkheid als werkgever.
- Syntegro heeft standaard software, die uiterst flexibel en configureerbaar is. De functionaliteiten zijn helemaal afhankelijk van de wensen en eisen van jouw klant
- Dankzij de ontwikkeling door het eigen R&D-team, is Syntegro innovatief en kan het snel inspelen op trends, wetgeving en ontwikkelingen in de markt
- Klanten worden bij Syntegro van sales tot support begeleidt door meedenkende, resultaat gedreven experts