Tijdregistratie - Software

SynPeople software

Met onze SynPeople tijdregistratie software beschikt u over een volledig geautomatiseerd tijdsbeheer van uw medewerkers.  Variabele werktijden, glijtijden, flexibele roosters, ziektes en afwezigheden kunnen flexibel beheerd worden.  Van registratie tot verloning, met een minimale tijdsinvestering bent u verzekerd van correcte resultaten.

Functionaliteiten

  • Modules voor personeelsbeheer, afwezigheidsbeheer, tijdregistratie, employee self service
  • Krachtige "rule engine" configureert uw bedrijfsregels en CAO op maat
  • Krachtige roosterplanning
  • Beheer op basis van "management by exception" zorgt voor tijdbesparing.  Het systeem zoekt voor u de afwijkingen.
  • Ziekte en attestenbeheer en opvolging
  • Uitgebreide rapportering en statistieken met mogelijkheid tot koppeling aan een workflow (BI)
  • Import en export module om eenvoudig te integreren met uw bestaande infrastructuur
  • Automatische export naar sociaal secretariaat voor verloning
  • Volledig webgebaseerd

Voordelen

  • Eén globaal concept met perfecte schaalbaarheid
  • Eenvoudig in gebruik door instelbare gebruikermenu's en toegang via uw webbrowser. Iedere gebruiker ziet enkel wat hij moet en mag zien.
  • Eenvoudige licentiestructuur en mogelijkheden tot lokale installatie of installatie in een ASP model
  • Management by exception, krachtige rapportering met BI concepten en decentralisatie mogelijkheden verhogen de productiviteit en zorgen voor een snelle ROI

Integratiemogelijkheden

  • Stand-alone of geïntegreerd met de Syntegro eHR self service modules, toegangscontrole, bezoekersregistratie, integratieplatform voor gebouwentechnieken
  • Integratie mogelijk met alle mogelijke HR en ERP systemen
  • Voor verloning worden alle sociale secretariaten ondersteund