een tevreden grote retail klant waar een werknemer aan het badgen is

Wie zijn onze klanten?

Syntegro heeft klanten in alle sectoren, van klein tot groot. 

Onze oplossingen komen het best tot hun recht bij bedrijven die erg ver willen gaan in het automatiseren van hun processen, zonder dat dit een drastisch veranderingsproces en dito kost met zich meebrengt.

Een Syntegro oplossing is daarenboven ook erg geschikt voor complexere situaties zoals bedrijven met meerdere vestigingen, bedrijvencomplexen, verscheidenheid van HR- en veiligheidsprocessen, koppelingen met andere hard- en software. 

Klanten kunnen onze software op hun eigen virtuele server installeren maar meer en meer klanten kiezen voor onze veilige Cloud oplossing.

Universteit Leuven, tevreden klant
  • Toegangscontrole voor studenten, administratief, academisch en medisch personeel
  • Codeersleutels eigendom van UZ Leuven 
  • Inclusief KUL en meer dan 200.000 gebruikers 
  • IP badgelezers op het LAN en controller gestuurde lezers voor 'high security'
  • Electronische sleutels voor automaten en technische installaties 
  • Software gestuurde lockers en sleutelkasten
  • AIM / AD integratie
Stad Blankenberge, tevreden klant
  • Toegangscontrole voor de stad, politie, OCMW ...  
  • Tijdregistratie die het 'inkantelingsproces' ondersteunt door uniformisering van rekenregels
  • Management by exception systeem dat afwijkingen monitored
  • Personeelsplanning voor de stad, woonzorgcentra en kinderdagverblijven
  • Zelfregelende planning
Frame 21, tevreden klant
  • Toegangscontrole voor een business centrum met meerdere bedrijven
  • Voor elk bedrijf bepaalt men wie, wanneer en waar precies zij toegang hebben in het business centrum
  • Elk bedrijf beslist afzonderlijk of men ook de geïntegreerde tijdregistratie oplossing activeert
Waterdrinker, tevreden klant
  • Toegangscontrole met o.a. EPC lange afstand lezers
  • Tijdregistratie en personeelsplanning
  • 450 vaste medewerkers en veel interims
  • Integratie met een Business Intelligence tool
  • Self service HR via smartphone
Infrax, tevreden klant
  • Toegangscontrole
  • Codeersleutels eigendom van Infrax
Corda Campus, tevreden klant
  • Toegangscontrole voor een business centrum met meerdere bedrijven
  • Parkeermanagement per bedrijf, met mogelijkheid om intern of extern aan te rekenen
Gemeente Dilbeek, tevreden klant
  • Toegangscontrole met integratie van camerabewaking
  • Tijdregistratie
  • Self service via PC of via informatiekiosk
Idola, tevreden klant
  • Toegangscontrole voor een business centrum met meerdere bedrijven
  • Bezoekersregistratie
  • Voor elk bedrijf bepaalt men wie, wanneer en waar precies zij toegang hebben in het business centrum
Haex, tevreden klant
  • Check in at work met directe koppeling RSZ
  • Lezer in werfkasten met GSM-module
Stad Roeselare, tevreden klant
  • Toegangscontrole voor de stad, politie, OCMW ...  
  • Tijdregistratie die het 'inkantelingsproces' ondersteunt door uniformisering van rekenregels
  • Management by exception systeem dat afwijkingen monitored
  • Personeelsplanning voor de stad, woonzorgcentra en kinderdagverblijven
  • Zelfregelende planning