STAD ROESELAERE

De klant aan het woord: “De tijdsregistratie en het aan- en afwezigheidsbeheer conform onze rechtspositieregeling is zeer eenvoudig.” “Gebruiksvriendelijk voor elk type gebruiker. Volledig aangepast aan onze specifieke behoeften. Syntegro ontwikkelt immers zelf de hard- en software."Valerie Wegsteen - Administratief medewerker Project: Stad RoeselareHet project in detail: 

Roeselare is een prachtige centrumstad in de Leiestreek waar shoppen hoog in het vaandel wordt gedragen, maar Roeselare is veel meer dan dat. We verwijzen u dan ook graag door naar de website van de stad voor meer informatie.

Het Departement Personeel & Organisatie o.l.v. Tom Lefevere was op zoek naar een nieuwe aangepaste oplossing voor tijdregistratie, medewerker en diensthoofd self service en planning, geschikt voor een modern bestuur.

Toen het stadsbestuur na grondig vergelijk de opdracht in oktober 2009 aan Syntegro toewees, wou de stad in december de oplossing voor een groot deel van het personeel in dienst stellen.

Ondanks die korte tijdsperiode werden de uurroosters, planning en codes grondig aangepast conform de huidige rechtspositieregeling. Daarenboven werden alle tijdgerelateerde items geautomatiseerd. Zo werden alle wettelijke codes in categorieën ondergebracht, werden ze ter ondersteuning van helpteksten voorzien, en werden ze beschikbaar gesteld van alle personeel.

Gebruiksgemak was hierbij een belangrijk criterium. Het is een volledig ‘management by exception’ systeem geworden met volledige automatisatie van: inhaalrust, fietsvergoedingen, maaltijdcheques, attestbeheer, planning, enz. De SynTime badgelezers geven online verschillende tellerstanden weer als feedback bij elke boeking.

Syntegro implementatie: Deze implementatie werd in recordtempo gerealiseerd. We willen graag het team van Stad Roeselare bedanken voor hun inbreng van nieuwe ideeën die onze oplossing een stuk sterker heeft gemaakt.