— TIJDREGISTRATIE —
Flexibel, automatisch en afgestemd op jouw organisatie

Tijdregistratie

We zorgen voor minder werkdruk, meer nauwkeurigheid en vlottere processen

We ontwikkelden een flexibele software waarmee jij moeiteloos elke horde bij tijdregistratie neemt.

Onze oplossing registreert en berekent werktijden voor verschillende werkroosters, thuis- en weekendwerk, inhaalrust, arbeidsduurverkorting, maaltijdcheques, premies, vergoedingen en meer.

Alles wat je nodig hebt voor de loonberekening van jouw medewerkers. Altijd kant en klaar, binnen handbereik én aangepast aan jouw bedrijf.

 

Ontdek hoe Syntegro de basis legt voor minder werkdruk, meer transparantie, nauwkeurigheid en vlottere processen.

We maken digitale tijdregistratie eenvoudig

Jouw medewerkers registreren via de prikklok, computer of de handige app op hun smartphone Bovendien heeft iedereen, altijd en overal toegang tot de juiste informatie.

 

Een eigen gebruikersprofiel garandeert dat elke gebruiker alleen relevante informatie te zien krijgt.

 

Ook leidinggevenden en HR-medewerkers maken we het graag makkelijk. Onze management by exception-configuratie zorgt er immers voor dat zij alleen informatie krijgen die afwijkt. Gedaan met dubbele controles en administratieve rompslomp dus.

 

Onze rapportenmodule levert dan weer betrouwbare gegevens voor onderbouwde beleidskeuzes.

 

We gaan voor automatisatie op maat

Jij moet nooit meer manueel berekenen of ingeven. Onze oplossing registreert, importeert en berekent alles met een impact op de prestaties en verloning van je medewerkers

Of het nu om verloven, fietsvergoedingen of attesten gaat, we bouwen steeds digitale en automatische workflows voor aanvragen en goedkeuringen, zoals jij dat wil.

We verzekeren een flexibele, veilige en toekomstbestendige tijdregistratie

Wij zijn workforce specialisten. Dat betekent ook dat we onze software voortdurend afstemmen op de wet- en regelgeving die voor jou van toepassing is. In combinatie met onze uiterst flexibele oplossing, is compliancy altijd gegarandeerd.

SOEPEL HR-BELEID / KOPPELING LOONSECRETARIAAT

__________

Extra mogelijkheden voor soepel HR-beleid

Syntegro reikt handige mogelijkheden aan die moeilijke taken van het HR-team helpen te vereenvoudigen.

 

  • Attestenbeheer: met een extra module krijgt HR de mogelijkheid om de verschillende attesten (zoals ziekteattesten en andere afwezigheidsattesten) eenvoudig te beheren.
     

  • Data-tabellen: in deze module kunnen afspraken, notities en andere gegevens (zoals bijvoorbeeld een uitleenlijst) beheerd worden. Denk maar aan diploma’s, functioneringsgesprekken of uitleengegevens van bijvoorbeeld een company car of IT-materiaal. Er kunnen notificaties verschijnen als een bekwaamheidsattest (bijvoorbeeld voor het besturen van een heftruck of voor EHBO) zal vervallen.

  • Rapportagetools: je management kan haar beleidskeuzes onderbouwen dankzij correcte rapporten en gegevens.

Koppelingen met loonsecretariaat en andere software

Het platform van Syntegro communiceert makkelijk met de softwarepakketten van anderen, via webservices en/of bestandsuitwisseling.

 

Met loonsecretariaten kan Syntegro bijvoorbeeld in twee richtingen communiceren: enerzijds importeren wij van hen de relevante werknemersgegegevens zoals contract, loonafspraken, … en anderzijds exporteren wij alle info die ze nodig hebben om de lonen correct te berekenen.

Prikklok

Met prikklok, PC of app

Werknemers gebruiken een prikklok, hun PC of de handige app voor smartphone. Met internettoegang kan iedereen, om het even waar of wanneer, in realtime in het systeem werken. Er is geen extra software-installatie nodig.

__________________

Eigen hardware en 'A tot Z' integratie

Een totaaloplossing toegangscontrole of tijdregistratie bestaat uit zowel software als hardware. Men kan alleen maar een state of the art oplossing aanbieden als software en hardware een geheel vormen.

Daarom heeft Syntegro geopteerd om ook de intelligente hardware zelf te ontwikkelen. Syntegro heeft een eigen IP-controller voor toegangscontrole en tijdregistratie, een deurcontroller en zelfs een eigen intelligente badge lezer.

Onze hardware vormt op die manier een perfect verlengstuk van onze software. Voor tijdregistratie betekent dit dat de tijdsregistratielezer door je medewerkers kan gebruikt worden als scherm op hun applicatie.

De IP-controllers voor toegangscontrole kunnen daardoor om op het even welke bedrijfssite ingezet worden en zijn een 100% fall-back oplossing als het netwerk tijdelijk uitvalt omdat ze alle data bevatten om zelfstandig te fungeren.

Syntegro integreert ook hardware van andere fabrikanten zoals badgelezers, intelligente sleutelsystemen, draadloze sloten, lockers en sleutelkasten. Wij opteren voor een zo volledig mogelijke ‘A tot Z’ integratie, zodat ook zo’n totaaloplossing een maximum aan mogelijkheden en meerwaarde voor de klant biedt.